Tuesday 3 November 2015

Is jy verslaaf?

Is jy verslaaf?

Het jy so pas NEE geantwoord? Miskien is jy nie verslaaf aan dwelms of alkohol nie, maar het jy al ooit gedink dat jy verslaaf kan wees aan jou foon?

Antwoord gou die paar vrae... My antwoorde
Moet jy kort-kort op jou foon kyk vir boodskappe, BBMs of WhatsApps?Ja
Moet jy  minder as  elke 10min  kyk op jou foon?Ja
Is jou foon altyd by jou maak  nie saak waar jy in die huis is nie?Meeste van die tyd,maar nie altyd nie!
Kan jy net nie  jou huis verlaat sonder jou foon nie?Nee,ek kan maar meeste van die tyd vat ek my foon saam met my.
Voel jy  verlore  sonder jou foon?Ja
Meng jou foon in met skoolwerk of jou gesin?Nee, nooit nie, ek sit altyd my foon weg as ek besig is.
Meng dit in met konsentrasie soos as jou n boek lees of as jy moet leer?Soms moet ek net loer maar meeste van die tyd nie.
Is jou data in minder as n week op?Nie myne nie want ons het WIFI maar as ons nie gehaat het nie sou dit so in  biekie minder as n maand op gewees het.
Is jou foon die eerste ding waarna jy gryp in die oggend al is jy nog nie mooi wakker nieSoms maar nie altyd nie!
Hoor jy soms jou foon lui terwyl hy eintlik tjoepstil is?Nee

Ek is 'n tiener wat verslaaf is, en ek het dit gister agtergekom...
My foon het geval en die skerm het gekraak en nou wil die skerm glad nie meer aan nie.
Nou is ek vir 2weke sonder n foon:(:(  En dit voel of ek gaan dood gaan!!

Maar ek weet dit is nie reg om veslaaf aan jou  foon te wees nie WANT jy moet eintlik verslaaf wees aan die Here!!







No comments:

Post a Comment